söndag 30 augusti 2009

Jo hej!

Åkte ju till Sveg på cruising den 15e och var i stugan 1 ½ vecka kom tillbaka till stan igen dagen innan skolan började igen.
Torsdagen och fredagen tog jag bilen själv och for omkring på småvägarna i härjesjön, så jävla härligt å köra omkring själv!!! Men när vi skulle till Härdal fick pappa vara med.
Och på lördagen den 23e eller vilket
datum de nu var så var vi på grillfest i Särna. Det blev en ganska sen natt å tror vi gick å la oss runt 03.30 eller något liknande, men det var god mat iaf och ganska trevligt.
I onsdags började skolan igen, skittråkig
t!
Idag hade Fredde och jag vattenkrig, jag förlorade eftersom Fredde tog den enda
vattenpistolen som fanns!
Och imorn blire skolan igen...


Någon kan väl ge mig 560in på bilden ovanför till mig?


Inga kommentarer: