torsdag 3 september 2009

Hov dag

Idag och igår var vi på restaurangen på Jamtli, även kallad restaurang Hov.
Igår lagade dom flesta mat men jag å några till skulle servera, men jag kände inte att jag ville det riktigt så jag fick vara i disken istället och diska med Angelica.... och Engström....
blev väl klar en hyfsat bra tid iaf.

Idag har de varit samma som igår fast idag så var jag ute i serveringen å servera, det gick faktiskt bra :).
Sen var de några som ville att jag skulle ta ett kort på dom åt dom när dom satt och åt, hahaha!
Lite humor x). Slutade ganska tidigt idag oxå, ungefär som igår så de är bra :).
Å nästa vecka skulle jag på cafeét, på Jamtli, ingen aning om vart de är nånstans men de fixar sig nog.

Jag har faktiskt blivit duktig å börjat gå till och från skolan å även gå till och från Hov, å det är ju en liten bit dit faktiskt, men de är ju för att dom har höjt busspriset med 2 spänn så de blir 24 spänn om dagen om man ska åka, det är ju inga långa sträckor heller man åker, å jag lägger hellre ut 120 spänn på nå annat än bussresor.

Å mitt mejl som jag skickade in till "vaken" kom med i nattradion inatt ;D
Så jävla cooolt!!!! :D

Over and out!


Jag tänker inte ställa upp för er nå mer, för ni ställer ju inte upp för mig.
Om ni vill göra nått som inte jag vill så MÅSTE jag vara med,
men när jag vill göra nått så vill fan inte ni,
ring själv nån gång jag har inte alltid pengar på telefon så jag kan inte ringa till alla hela tiden

Inga kommentarer: