onsdag 9 september 2009

Kafé!

Idag så var inte jag på hov, jag var på kaféet ist, typ 200 meter därifrån å hjälpte till. kan ju säga de att det var mkt trevligare och svalare där än vad det är på hov, lite litet kök, men va fan, de gick ju för sig ändå :). De första vi fick göra var att göra baguetter å mackor, torka bord, och sånt där. Sen när vi öppnade runt 11 tror jag så fick vi stå lite grann i kassan. Å vi fick äta när vi ville och hur mkt vi ville :D.
Blev ganska mkt fikande på dom få timmarna man var där, tror nästan vi fikade 5 gånger innan vi slutade för dagen, dvs runt halv 15.
Efter det så gick jag hem, igen.
Å nu sitter jag här. I morn blir det kaféet igen, å sooooovmorgon!, de gillar vi! :D
Ska väl kolla på idol sen ikväll oxå, de är ju bara nu i början man kan kolla på idol, för sen blir det ju tråkigt.

Å häromdagen så tog jag saxen å kapa cirkus 3 cm av luggen, vart väl ganska bra faktiskt om jag ska säga det själv. Men fan, jag måste verkligen klippa mig snart tycker jag!


jag orkar inte höra på ditt gnäll hela tiden!

Över och ut!





32 dagar kvar!


Inga kommentarer: