fredag 18 september 2009

Senaste 3 dagarna!

HEj hej!

Onsdag;
Mötte Angelica med bussen på busstorget, kallt var det å jag köpte en pucko, å en kaffe på subway, for till hov igen, å servera, men jag hade bara ett bord, så jag fick hjälpa till i disken å hänga tvätt i tvättstugan. Skulle även svara på frågor om drycker på ett papper så de kom en del flaskor med vin, likör å sånt som vi fick lukta på samtidigt. Slutade vid 14.30 ganska precis. Kom hem vid kvart i 15 å satte mig vid datan när min twin ringde å bad mig komma ner till busstorget å vänta på bussen med henne. Vilket var 20 minuter ungefär.

Torsdag; Började dagen med å träffa Angelica när hon kom med bussen från ström, gick på time å köpte frukost, dvs, wienerbröd. For sen till hov å servera, trodde jag då, men istället fick jag duka upp bord hela dagen å hänga tvätt även denna dag. Tråkigt nog fick jag lov å vara med nemby :O. Plågsamt. Han är en skum människa. Å innan vi slutade fick vi smaka på morotskakan dom i kallköket hade gjort, den var god! Gick in till stan med Alex å Emo-Fredrik eftersom jag inte hade nå busspengar. Träffade Twin å Frida på stan en sväng! :D Sen gick jag hem å gjorde inte så mycket mer.

Fredag; Vakna 7.43 fick lite bråttom eftersom jag började 8.15. Framme vid palmen runt kvart över, eller 20 över kanske det var. Det var bara jag Ulliz å Emelie som var där å vi baka massa med muffinsar med hallon å små chokladflingor, blåbär å chokladflingor å chokladmuffins! Sluta vid 10.50 cirkus å gick te skolan å hälsa på dom som va i köket å laga mat. Hälsa på Jennifer som satt i Helges å va allmänt borta å som skulle ha orientering på matten, haha x). Sen gick jag vidare te fyrvalla å började cirkus kvart över 12. Putsa 2 bilar å fick en för stor overoll så man fick dyngsura strumpor å skor! Kanonkul!

Sen har de inte hänt så mkt mer idag... än sålänge alltså.!

23 dagar kvar!!! :D

Out and over!

Inga kommentarer: