onsdag 23 september 2009

Magiska Svampar och Flygande Cheeseburgare!

Sammanfattning!

Fredag kväll; Åsa rädda min fredagkväll! :D Vi for upp på donken i Lillänge å åt cheeseburgare och lyssna på musik å hade allmänt jävligt kul... Som vanligt! haha, Det tog ungefär 12 minuter å skriva ett meddelande för mig då, för jag var upptagen med å skratta hela tiden.
Å jag säger bara en sak; Nu jävlar har cheeseburgarna fått vingar! hahaha! Så humor! - Vi har humor! x)
+ att tangenterna Ö, Ä och Å försvann å alla symboler som tillexempel ?@#%& osv, bytte plats så det gick inte å hitta dom. Då fick jag skriva som en 08:a men kul var det ändå!

<-- ni ser ju själv! x)


Lördag;
Hände inte mkt, satt vid datan mest hela dagen å kollade på film.

Söndag; Hände inte mycket då heller...

Måndag;
Började 8.35 för å gå igenom matten, om hur vi skulle göra å så. Jag kommer alltså börja 8.15 varje måndag nu, så de är slut med sovmornarna för min del... "Kul, verkligen".
Första lektionen hade vi naturkunskap, då skulle vi gå ut å hämta vatten med små små små djur som annars inte syns om man inte har ett mikroskop. Fan va de rörde på sig. Det påminde lite om de där spelet som jag inte vet vad de heter, bra va? :P. Å sen efter den lektionen vart det lunch, som vanligt inge gott. Rast som vanligt, då gjorde vi samma som annars, inget vettigt. Samhällskunskap hade vi oxå, då fick vi reda på resultatet från provet å jag fick 77 av 97, faktiskt nöjd å gränsen för godkänt va 50 tror jag.. Sen hade vi projekt å företagande men ingen i rummet hade nån lust å jobba för alla var ju så jävulskt trötta, eftersom de är måndag å så.
slutade vid 15.15 å gick hem sen med Emma. Gick ner på stan å köpte ett par jeans, ett par svarta blev det. Nöjd över dom är jag å! kom hem satte mig å åt, kolla lite på teven å sen blev det å se på Cry Baby.

Tisdag; Sovmorron till 9.55 hade näringslära till 11.10 kanske, vad vet jag?
Lunch, håltimme till 13 i väntan på någon teater som vi skulle se... Under tiden gick vi till biblioteket å låna en bok; Anne Frank's dagbok. Den vet jag att jag kommer kunna läsa ut den innan söndag förmodligen eftersom den är så sjukt bra! Å filmen ska vi ju inte ens prata om, äckligt bra! Sen gick vi till Helge's å köpte lite lunch! Sen slog klockan om från 12.59 till 13.00, då började den där teatern.. De va lite halvroligt. Menefter ett tag så gick vi! Kom hem vid 14 och åt, sen så gjorde jag inte så mycket den dagen. kolla väl på idol å andra avenyn, å avsluta kvällen med å kolla på Cry Baby..., igen. MEn den är sjukt jävla bra!!! å läste Anne Frank innan jag släkte lampan!

Onsdag(idag); Vaknade 07.46 av att jag bara vaknade, eller nått sånt, fick lite bråttom eftersom jag började 08.30 å skulle på Hov igen, han med bussen som gick 08.20 iaf så de var lugnt. Å till min förvåning när jag kom fram så stod ULLIZ där!!! Sen fick vi börja duka upp alla bord, å sen fortsätta på de där dryckespapperet som inte blev klart den här gången heller för vi skulle kolla hur det gick för dom andra som hade dukat upp ett kuvert å "rätta". Efter det så blev det lunch för oss, men det var pyttipanna äckel så jag å Ulliz fick nöja oss med macka, som var torr och vatten till det. Å inget annat fick vi heller... :(. Så hungrig är jag som fan! Öppnade som vanligt klockan 11.30 å jag hade bara 2 bord heeeelt själv! :D Duktig jag =), de räckte de å faktiskt!
Vart även lov som vanligt att gå ner till tvättstugan å hämta tvätt upp på översta våningen, så det blev mkt spring upp och ner där ett tag. Slutade 14.45 tror jag å gick hem... Sen får vi se vad som händer sen, men jag skulle tro att jag ska se på Cry Baby igen haha!

Blir iaf hemfärd på fredag!!!!!!!!! :D :D
Äntligen. För det var ju faktiskt mer än en månad sen jag var hemma sist, å då äre ju på tiden att jag åker hem!
Sen blir de nog marknad på lördag skulle jag tro. Å Stan på Söndag igen...!

Over and Ut!

Inga kommentarer: