måndag 30 november 2009

Öööh, Hej?

Va ju ett ganska bra tag sen jag skrev nu men så äre!

I Lördags morron kom Faster Nina upp hit till stan och hälsade på :).
Vi fikade några gånger och sen på kvällen for vi till Mange å Louise och fick en jättegod middag! :)
.
Sen på söndagen väcktes jag av att Nina kom med kaffe och en macka på säng, å lite senare efter de ställde jag mig å koka gröt! :). 12.25 bar de av med bussen till Sveg och julmarknad!
De första vi gjorde va att jag å Kusin Lasse for å handla å vi åkte omkring å sladda lite oxå. Sjukligt kul :D.
Efter maten gick vi ut på Sveg på marknad. Mycke folk, och Jag fick min chokladkalender, som jag kämpade för mitt liv för å få.!
Sen en stund efter de så blev de ju dags att gå till bussen tillbaka till stan.

Trevlig helg va de! =)


Inga kommentarer: