söndag 17 januari 2010

Ett tag sen, Ja!

Jo Haaj!

Som sagt de va ett tag sen jag skrev sist men jag har inte haft nå vettigt å skriva så då kan de ju bli liiite svårt!


Har nästan nyss vaknat å om ett tag så ska jag ner på stan å köpa expressen + Elvis skiva som följer med på söndagar! :D
Förresten har hittat en ny radiokanal på radion 98,7 funkar inte hemma i Sälen men här i stan funkar den, å Satan i gatan va bra musik, de är bara gammal musik, nästan, har inte hört en enda ny låt :D.
Har iallafall haft jullov ett tag, men jag gjorde inte så mycket mer än å skotta snö, hugga å såga ved, elda sov, glodde på dumburken, osv.
Var med Josse nån dag iallafall. Å de var trevligt! :)

Sen har de ju varit svinkallt under lovet oxå, ca 30 - under nån vecka.
Å de är ju inte så kul.
På nyår vart jag hemma för jag hade så sjukligt ont i magen.
På julafton hände väl bara de vanliga så de finns väl inte så mycket att säga.
- Fick en brödrost
- Kameraväska

- Liten tomte
- Leggings
- Presentkort
- Örhängen
- Ljuslykta
- Sen va de nå mer men de kommer jag på sen



För Övrigt så saknar jag min gosis Stampie!! :(<3

Inga kommentarer: