lördag 13 februari 2010

Lördag!

Gick å la mig 00.45 igår å hade planerat att jag skulle ha en lång sovmorron idag, men de sket sig de som vanligt! Vaknade vid 10 tiden redan av att de va för ljust i mitt rum, å inte kunde jag somna om heller, så jag gick upp å satte mig å fika en stund å läste ÖP:n.
Men de stod inge roligt idag heller. Efter ett tag kom kusin Lars å drog med mig ut på stan för å följa med han å shoppa, hittade ingentingjag riktigt ville ha, eller jo, ett linne å en Depalma t-shirt på carlings. MEn jag ska väl ut nånting nu i veckan å kolla om jag ser nå mer intressant jag tänkte införskaffa mig! :)
Å Lars han hittade både byxor å tröja han, Efter de så gick vi hem å fika å åt frukost. Sen skulle han å Fredde ut å gå en sväng.
Å själv ska jag fortsätta avverka avsnitt av 21 Jump Street! :D


Höjj!

Inga kommentarer: