tisdag 16 februari 2010

Tjuckistisdag

Idag är de fet-tisdag, de innebär att man ska vräka i sig en massa semlor!
själv har jag bara fått i mig en Semla, när jag va å hälsade på MAnge å Louise å lilla Axel, Så söt så söt! :). Annars har jag vart i skolan som vanligt både idag å igår. Å igår va de ju måndag, å är ju allt lite extra kul, ibland... Av nån konstig anledning.
Å som sagt tisdag idag, hade dans å ryggjumpa på idrotten, å dansen gick ju som den gick för mig, haha. Gillar verkligen inte sånt å kommer aldrig å gör't heller. Bara å inse..! Hade svenska efter de å efter den så slutade vi å jag gick hem.

Imorn är de Onsdag å de innebär att i-valen ska väljas innan 12. Å jag har verkligen ingen aning vad jag ska välja :S.
Men de kanske förhoppningsvis ordnar sig!
Men nu ska jag nog tänka på en bra refräng så jag kan sjunga den högt å vackert å falskt i sömnen.
vet bara inte va jag ska välja men de tål å tänkas på i cirkus 5 minuters!


Oveeeer!

Jag har ändrat min syn på sånna.

Inga kommentarer: