söndag 7 februari 2010

Söndag!

Jag sa ju att jag skulle gå upp tidigt på fredagsmorgonen, men de blev ett ljug, hörde att klockan ringde vid 5 tiden, somnade om å vaknade klockan 06.03. hade 46 minuter på mig att äta, packa klart osv, kom med bussen som jag skulle, å kom te Sveg som beräknat, träffa Sanna som skicka med mig ett usb-minne med låtarna, vilket jag försökte lägga in på telefon nyss fast de gick ju inte... :/. Mer ljug, skulle ju åka 95an från Mora med Ida, men de vart ändrade planer. Mama å Papa skulle te Mora, så man är ju dum om man inte åker med dom hem, å på så vis kom man ju hem fortare. Köpte mig en baguette å lite juice på vägen hem. Å när jag kom hem så skottade jag lite snö, å sen såg jag på tv. inte för att de va nå bra men ändå.
Igår va jag ner i matkällarn å målade väggarna vita hela dagen, så jag gjorde inte så mycket mer efter de.
Å idag for jag tillbaka te stan igen!


Förresten har jag listat ut vem som spelar Clownen i alla rysare där de ingår clowner, de va gubben som satt framför mig i bussen i fredags :S

Over & Out!

Inga kommentarer: