torsdag 4 februari 2010

Torsdag kväll!

Ja de är torsdag kväll å snart fredag om en timme å 13 minuter's.
Har hållit på å städat ihop lite på rummet mitt så de ser "vackert" ut när jag far iväg så jag kan stöka till de sen när jag kommer tebaka? Eller nå?
Är iallafall ledig hela dagen imorn fast de blir ingen sovmorgon då heller för jag lär upp samma tid som förra fredan, alltså tidigt! Sen blir de bussresa hela dagen fram te 15.50 eller nått. Fast ett uppehåll på 25 minuter i Sveg då jag ska träffa Sanna så jag kan få låtarna jag beställt ;D.
Sen blir de åter en bussresa på 2 timmar till Mora där jag får vänta på nästa buss, alltså 95an, i cirkus 2 timmar. Men men, om jag klarade av de sist lär jag väl göra de imorn å :).
Tur att Öda ska med bussen å så de går lite fortare sista bitn :D

Egentligen skulle jag väl ha sett Cry baby igen fast jag såg den ju igår, men den är ju så bra så man tröttnar inte så lätt!
Fast alla är vi ju olika å jag kan se filmer hur många gånger som helst, De är bara å ta Repmånad, Sista natten med gänget, Cry baby, Death Proof, Walk the line, Gone in 60 seconds å Lejonkungen t ex. å massa fler. Har sett dom flera gånger men dom är fortfarande lika br
a ändå :D.
För övrigt va jag på "rut med flera" (eller va den affären nu heter) idag, De va ju utförsäljning på alla kläder å så. Så de va ju jävulskt skitbilligt. Men jag hitta inte ett enda snyggt/fränt plagg! Ett bälte för 20 spänn va allt jag kunde tänka mig.

Hade tråkigt på rastn idag, så jag satt å rita lite! :)

Roger över Roger ut!

Inga kommentarer: