tisdag 2 mars 2010

Fordon!

Idag vaknade jag kvart över 7 av att Angelica ringde å väckte mig, själv trodde jag att de va lördag så jag funderade på va hon ville 7.15 på en lördag morgon. Men hon undrade ifall hon kunde komma å låna min laddare till telefon eftersom hon knappt hade batteri på sin. Å de fick hon väl. Vi skulle vara på fyrvalla på invigningen där å hjälpa till å servera.
Vi skulle börja 9 så vi va där lite innan, men fel hus, så vi sat
t å väntade i huset brevid, men eftersom de aldrig kom nån dit så ringde vi å kolla vart dom andra va. Å dom va i andra huset, alltså där verkstäderna är, så de va ju bara å traska iväg dit å byta om å börja göra färdigt.
När folket började komma så gick jag, Emma, Backman å Angelica upp i verkstan där vi skulle stå å se glada ut å servera kaffe å kaka med Jill. Under tiden va de några som smällde ballonger med nånting så "jag hoppade till i benet".
Ibörjan va de jättelugnt men sen kom de ett helt hav med folk. Å jag vet inte hur många gånger jag gick å fyllde på med kakor, men jag hörde folket jag gick förbi säga; Men vafan, hon gick ju förbi precis nyss med ett fullt!! De va lite humor. Sen bytte man några ord med landshövdingen å. Efter nån timme av servering fick vi gå å äta, sen va de dags å plocka undan, kakorna som blev över fick vi plocka med oss, så Jag å Angelica tog en varsin stor påse med massa sånna. Fredde å Jennifer ska få lite sen när jag ska dit ikväll :).
Efter de gick vi på stan Angelica å jag, å kolla runt i affärer, sen kom vi fram till att vi kanske ska på bio imorn, å isåfall blir de Alice i underlandet :D.
Annars imorn så är de praktik, tänkte försöka komma iväg t
e storsjöteatern vid 12 iallafall, om jag kan.
De va allt för nu!
Kommer lite bilder nedanför!



Eleverna blev ju glada när dom fick fika på lektion! :)




!

Inga kommentarer: