onsdag 3 mars 2010

Sjuk! :C

Jaha! Inatt blev de inte mycke sömn, låg å frös å hade ont i halsen som en annan jude. Så jag ringde å sjukanmälde mig på Wargen å skolan, Sen hade jag ingenting å gör senare så jag hängde med Emma, Evelina å Sofie å kolla på nån teater, bara för å ha nånting å göra. Men teatrar är ju så tråkiga, för de hörs ju när dom spelar å fjollar sig. FJOLL!

Va ju te Broder Grus å Jennifer igår kväll igen, de va trevligt. - Som alltid! :)
Fast Fredde satt mest framför datan han medans Jennifer å jag satt å kolla på lite tv å kolla på kort på hennes häst å andra roliga kort! :)
Sen drack vi Te oxå. Å jag hade ju med mig en påse med chokladtryfflar till dom oxå så då blev dom glada! :)
Låna lite filmer med mig å som jag lova att dom skulle få tebaka efter lovet! :).


Snart är de iallafall lov :D

Oveeeeeeeeeeeeeeeeer!

Inga kommentarer: