måndag 26 april 2010

100!!!!!!!

Just de, mitt hundrade, hundronde? inlägg :D.
Nästan värt å fira, texempel å köpa en kaka på helges imorn eller nå sånt ;D.

Vaknade iallafall vid 4.20 imorse, inte okej! Å inte kunde jag somna om heller.
Hände inte så värst mycke i skolan idag så de finns inte så mycke å berätta om de.
Kom hem efter att ha vart hos Fredde å Jennifer för ett tag sen, vi kollade på Mean Girls allihopa haha. Fikade gjorde vi å, Te å mjölk, äpple, digestive, mackor å kex.
Fredde å jag pratade lite om härjesjön å så.
Efter filmen gick jag hem, ska förmodligen dit imorn kväll å. =)
Sen ska ju Fredde å Jennifer te Sälen i helgen, så de ska bli kul! :D

Näeee nu ska jag sova, känner att jag behöver de när jag vaknade så tidigt.



Sov gott å dröm sött,
- för de ska jag.

Ska byta ljus i Stampes hörna först efter som de andra slocknade precis.

Inga kommentarer: