tisdag 27 april 2010

Ny magruta

Idag så har de inte hänt mycke, va i skolan å så som vanligt, innan idrotten började så nös jag, de kändes verkligen i magen när jag nös, tror jag fick en till ny magruta, för de kändes verkligen så :o. Annars hände de väl inte så värst mycke mer.

Gick sen ner på stan med min Twinski, å Johan kom efter ett tag ifatt oss... Så han fick bära min väska haha! Sen gick vi å köpte glass, eller jag gjorde iallafall de, Twinski köpte chilinötter å åt bara skalet å spotta ut nötterna :o!

Gick hem sen å fick i mig en till glass. Snart ska jag te Freddifer å hälsa på igen å lämna tebaka filmerna å så :D.

Å imorn ska vi va i köket, men vi skulle tydligen inte göra nå ansträngande men de blir de väl ändå. Brukar alltid va så att vi måste städa eller nått. Sen måste jag packa efter att jag kommit hem efter skolan imorn för på torsdag far jag hem, kommer väl bli både skönt och jobbigt med tanke på Stampe...

Lill-gosisen min

Nu fick ni lite onödig information iallafall!

Inga kommentarer: