onsdag 28 april 2010

Va ju te "Freddifer" igår kväll å hälsade på. Å nästan direkt när jag kom så fick jag följa med te Aspåsnäset en sväng, Fredde skulle köpa däck te fjoll-opeln.
Sen for vi tebaka hem te dom, å då fick jag en tårtbit, :D. Jennifer hade klarat matteprovet så de ville hon fira haha. Sen hjälpte jag henne å slinga håret, hoppas de blev bra :o. Å Fredde fick tomma dvd skivor av mig som han skulle fixa filmer på, första filmen blidde Lejonkungen!!!! :D :D
Sen är de några filmer kvar som jag får så småningom. Kom hem vid 23 tiden iallafall å gick å la mig nästan direkt.
Å imorse när jag vaknade hade jag totalt glömt bort att jag hade ställt om klockan så jag trodde klockan va 6.55 istället för 5.55 så jag va nästan på väg upp tills jag insåg att den inte va de. Radion hade jag inte ens haft på på hela natten så de gjorde oxå att jag inte visste hur mycke klockan va. Å inte hade jag haft på strömbrytarn på golvet heller så telefonerna hade inte laddats.
Kom iallafall iväg te skolan i tid.
Hade inte öppet idag så vi bakade kakor å sånt istället!
Annars har de väl inte hänt så mycke mer idag. Stekt pannkakor te middag å gjort en matlåda te Papa eller Fader Sand med pankisar.
Ska snart börja med efterrätten oxå, friterade bananer med glass! Hoppas de blir gott iallafall, har varken aldrig ätit de eller gjort de förut så de blir en "utmaning". Sen efter de ska jag packa så de är bara å sätta sig på bussen å se glad ut...tror jag?

Blir å träffa Sanna i Sveg iallafall så hon kan få tebaka sitt usb-minne oxå.
Å sen träffar jag världens bästa Ida i mora som gör mig sällskap resten av vägen hem te byn.
Valborg har jag inte planerat nå särskilt, så jag blir nog hemma.

Om de blir väder kanske vi skulle grilla, å de är ju alltid trevligt.

De här inlägget får räcka för idag!
Over and Out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Syrran...väder blir det ALLTID :D hahaha
/josse