onsdag 26 maj 2010

De känns bra, för jag börjar 15 imorn, fast då slutar jag ju inte förrän halv 23 -23 men men, inte gör de mig nått iallafall. Vi ju göra maten å servera på mösspåtagningsbalen imorn kväll så de blir säkert trevligt, vilket betyder att jag kan va uppe länge ikväll, om jag orkar alltså, ska leta en bra film jag kanske kan se på först. Ska iallafall börja med en lååång sovmorron! SKulle inte sitta fel med de nu alltså. Å så är jag ledig på fredag, synd att jag inte ska hem bara, för de är ju motormässan här i stan så jag ska ju självklart på den.



Eline,
Du är en av mina närmaste kompisar,
Å jag vet att du är en stark, envis liten jävel!


De är ett sånt här leende jag vill se på en alltid lika glad Eline!
Finns alltid för dig Kamrat Firestone! =)

2 kommentarer:

E L I N E sa...

det ska gå! :'( <3

BettanPaalm sa...

klart de ska! tänk bara positivt!
=)<3