onsdag 26 maj 2010

Rubrik förslag?

Haha imorse va jag arg när jag vaknade, å de va för att jag drömde att nån elak jävel hade druckit upp min äppel mer! Men när jag öppnade kylskåpet när jag skulle äta frukost så blidde jag glad, för där stod den snällt alldeles orörd.
Sen skulle jag börja skolan då ringde Angelica å tyckte att jag skulle komma ner å åka buss med henne, så jag fick skynda mig ner för å hinna med bussen. Kom te skolan å behövde inte byta om te nå kockkläder idag, för jag behövde bara skriva ner vad som behövde göras imorn när jag kommer dit igen, hjälpte sen till å putsa bestick, å efter vi hade gjort dom va vi klara då fick vi gå hem, så alltså blev de en jävligt kort dag idag, men inte gör de mig nått för lika glad för de är jag men gladast är nog rääven! ;D



om ni undrar va som hänt med stjärnan så hände de en liten olycka, så nu sitter den runt halsen på mig istället! =)

Inga kommentarer: