måndag 10 maj 2010

Jävla måndag

Fast den har inte vart så jävlig, men ändå.
Va i skolan som vanligt å hade vanliga lektioner, som vanligt.
Fast vi fick sluta tidigare.
Skivan som vi skulle fått redan förra året fick vi teslut idag, å jag lovar att jag skrattar varje gång jag lyssnar Hahaha!
De är fler än jag som oxå gör't!
Iallafall så tog jag bussen med Ämma å for direkt ner på stan å fyllde på homofonen. Så nu känner jag mig inte så ensam å lortig å rädd för tåget längre.
Kom hem å tänkte se på Rädda Willy 3. Men tro på fan när jag säger att den filmen inte fanns tillgänglig, :(. DÅ vart jag inte glad, så istället så tänkte jag se Baby på vift. De va så länge sen jag såg den så. Å hur kul som helst är den ju å :D.
Men efter 5 minuter av att ha sett filmen så kände jag att jag va tvungen å baka, å tro på gud å heligt vandra när jag säger att jag gjorde de å, en rabarberpaj. Om de vart gott har jag ingen aning om, men jag ska väl ta en bit te kvällsfikat å se efter, men förhoppningsvis blidde den de.

Imorn skulle vi va på Wargen på nån föreläsning tror jag de va. Sen blir de idrott när man kommer te skolan å efter de Svenska å se klart på Frankenstein, sen tar jag helg!
Kanske far hem på onsdag morron, inget säkert än, men de lutar åt att de blir så! :)

Over!

Stampe

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Låter som en riktigt jävla Bra måndag!! Skönt med långhelg =)
Kram

BettanPaalm sa...

Jajjemän! :D de va den å :D
riktigt låååång helg ;D!
Kram! :)