tisdag 11 maj 2010

Plågsamma tröttsamma tisdag!

Började med å gå bort te Wargen så jag va där innan halv, träffade Twinski å Ämma där så vi gick te aulan ilag. Då skulle vi bestämma va vi ville lyssna extra på, å vi valde Pilot å Bartender.
För å lyssna på Piloten så vart vi lov å gå över säkert hela Wargen till nån sal lååååångt borta från Aulan. Men iallafall så kom vi dit vi skulle å lyssnade, de va intressant å jag tror jag vill bli pilot för då blir man rik :D. Trött som jag va försökte jag hålla mig vaken iallafall, men de va jobbigt för jag ville ju bara sova. Men vaken va jag. Efter de så skulle vi tebaka samma väg vi kom. Å tro på Jesus när jag säger att man måste ha kondition på om man ska gå på den skolan haha!
Nån kvart efter att vi kommit fram gick vi te nästa sal. Den va på nedre plan, riktigt intressant va de å lyssna på den. Å de va bartender!
KAnske man ska gå en kurs i de sen. Man vet aldrig.
Efter de va slut på Wargen gick vi ner på stan för å äta. Twinski å jag gick först å tog ut pengar. Sen gick vi te sibylla å köpte en varsin hamburgare, Twinski köpte en 90 g å jag en 150 g, Ovanligt? näe!
MEn nästa gång ska jag köpa mig en 200 g, Å den är inget för veklingar ;D!
For med nummer 14 bussen för första gången upp te skolan å gick å bytte om direkt eftersom vi skulle ha idrott, efter de hade vi ju svenska å då såg vi ju klart på filmen sen fick vi sluta.


Nån hemfärs blidde de inte för mig eftersom de tydligen inte gick nå bussar på fredag,, Men men, de är ju snart nästa helg å då ska jag ju iallafall hem på riktigt. Å då är de Malungs marknad å jag har bokat Ida på lördagen ;D.
Hon kanske vill åka virvelvinden med mig om jag frågar snällt, eller nån annan, hoppas batman är där!
Haha Ida om du läser de här kommer du ihåg Batman? :D
Broder Grus va iallafall här å åt nyss å då fick jag en till film, REPMÅNAD =D
å 9e kompaniet!


Imorn tänkte jag va duktig å skura golvet i mitt rum!
Å hitta nån bra doppresent till på lördag. Sen tänkte jag inte gör så mycke mer.
Är man ledig måste man ju ta vara på de!
Fast jag lär väl läsa på te provet!


Over!

Inga kommentarer: