tisdag 18 maj 2010

Kort dag

Ussssch va trött jag va imorse. Gick inte upp förän 7.25, å började gå te skolan 10 över 8 nångång. De gick fort å gå te skolan idag, konstigt, de har inte gått så fort på flera veckor.
Började 8.30 å hade prov, skrev klart provet å slutade första lektionen 10 min efter kanske de va, Satt sen vid bordet å med Evelina, Sofie, Emma, fast hon gick efter ett tag, Angelica kom efter en stund, å sen Backman. Där satt vi tills näringsläran började. Å då skulle vi gå te IN4 å gör nå meny grej igen.
Efter de slutade min skoldag.
Gick hem i regnet å åt frukost en andra gång som vanligt.
Nu har jag lust å baka men jag vet inte vad jag ska baka,. Eller om jag kanske ska göra de imorn, för då är jag ju ledig ;D, fast jag få se hur jag gör.

Planerar iallafall å besöka Broder å Jennifer senare.
Jo men nu har jag bestämt mig, jag ska baka muffins imorn, antingen chokladmuffins eller blåbärsmuffins, har ju blåbär hemma så de blir nog billigast.
Näe nu har jag inge mer å skriva om för tillfället.


Inga kommentarer: