måndag 17 maj 2010

Bad...

Hade bad imorse så man får sluta tidigare imorn, alltså eftersom Svenskan tydligen va inställd å jag simma de jag skulle så slutar jag vid 11 tiden imorn, känner mig stolt över de.

Kom te skolan, hade prov, å jag kan ju säga att de har gått bättre på prov. De där gick inte alls bra, när man va klar med provet fick man gå, så jag gick hem å lämnade badkläderna å åt frukost en andra gång, Nyss kom Angelica å skulle låna duschen för å duscha håret innan vi ska te skolan igen.

Hade jättesvårt å somna igår, låg å vände å vred på mig å jag vet inte hur länge jag låg så. Så jag tog täcket å kuddarna å bäddade i soffan efter att jag lagt grejerna som låg på soffan i sängen. Först låg jag åt ena hållet, men de gick inte så bra, sen la jag mig på andra sidan alltså mot garderoben. De vart resultat, jag somnade, tack å lov.

Tack å Lov snart äre äntligen helg, å då blire marknad å en kanske två turer med virvelvinden med Ida :D


Over!

Inga kommentarer: