söndag 16 maj 2010

Söndag!

Söndag idag å jag vaknade halv 11 av nån anledning, jag kände att jag hade behövt sova mer men jag kunde inte somna om. Sitter å lyssnar på jättebra musik! Varmt ute är de iallafall så de är trevligt, men de va mycke mycke mycke finare igår, för då va de ju som sagt inte ett enda moln på himlen. Men de är de nu, å de har tillomed regnat! eller de kanske regnar än? Jag vet faktiskt inte, har inte vart ut längre än te balkongen då jag stängde dörrn när de börja regna som mest.
Annars har jag vart duktig å dammsugit i hela lägenheten nu på förmiddagen så de är "nästan" dammfritt. Ska väl dammtorka i mitt rum nån dag nu i veckan.
Jo men de är faktiskt sant, jag ska de.
Fredde å Jennifer kommer å äter sen vid 17 tiden så de blir säkert trevligt! :)

Nu har jag inge mer intressant å berätta så jag slänger in en bild på en jättesöt Lincoln istället! =)

Inga kommentarer: