onsdag 9 juni 2010

Värdelös skoldag 2!

Va skittrött imorse så jag åkte faktiskt bussen imorse. För jag va tillomed tvungen å gå å snooza 2 gånger te när jag hade bytt om. Då är jag trött.
Hade vinprovning när vi började halv 9. ÄCKLIGT!!!!
Sen så gjorde vi inte så värst mycke mer. Lämnade in lappen som vi skrive på om PA-arbetet sen gick jag hem. Å nu väntar jag på Åsa, vi ska upp på jysk å elgiganten, sen ska vi en sväng på stan å tror jag ? Jo de skulle vi nog.

Filmen igår va iallafall ganska kul. Inte så jättekul som jag trodde, men de va ändå kul, för jag skrattade å då är de ju kul.
Ja jävlar i lådan ja hahaha!

Ska väl börja röra mig från den här dumburken nu för Åsa lär väl va här snart som sagt.

Förresten så är jag ledig på Fredag så jag kan fara hem med den tidiga bussen så jag kommer hem tidigare å. :D Sen har jag sommarlov om 2 veckor, eftersom jag ska börja jobba nu på måndag klockan 7. Inte så kul. Men de blir ju slantar ;D

Inga kommentarer: