tisdag 8 juni 2010

Värdelös skoldag!

Började som vanligt halv 9 idag å som vanligt så vaknar jag ungefär halv 8 så då blir de ju lite stressigt. Men men, kom i tid iallafall, hade ölprovning igen, säger samma som sist jag har smakat godare! De gick ungefär på en kvart efter de skulle vi skriva ner va vi ska göra för PA arbete, å efter lite ändringar så är jag med Evelina, Helene å Sofie istället å gör ett 50-tals Café! :) Så de blir säkert kul :).

Efter de satt vi bara å inte gjorde nånting fram te lunchen för då gick vi ju å åt. Först så åt jag med dom vanliga, Sen kom Sofia då åt jag med henne direkt efter. Gick sen te biblioteket å satt där tills vi skulle börja idrotten å där fick vi veta vad vi hade för betyg. Utanför satt vi å hitta på ord som slutade på en viss bokstav, A va ju de svåraste å komma på nå på å dök alltid upp!

Gick hem sen å gick på banken en sväng, sen gick jag hem å nu ska jag nog göra lite muffins! :) Sen blire bio :D

Inga kommentarer: