lördag 31 juli 2010

Standard of the world!

Jahaa, For ju hem den 15? klockan 7 på morron, va ganska trött när jag vakna men jag kom iväg iallafall. På lördagen va de ju simmarfesten, å de regnade först, hade knappt nånting å dricka, å de va inte så kul där överhuvetaget. Planka in gjorde jag iallafall, för jag ville se när dom spela där inne.
Tänkte även köpa en korv med bröd men den behövde jag visst aldrig betala för. så De vart jättegratis den kvällen, å gratis är ju gott/kul. For hem te Lojs å sov sen vid halv 2 nån gång tror jag å for hem sen vid 12 dagen efter. Gjorde inte så mycke den veckan efter som va, va jag kan komma ihåg, men på fredagen for vi iallafall upp te stugan, skulle ha vart på cruisingen i härdal men missade den, eftersom att de va nån som va lite seg av sig haha menmen, klockan 20 kom de iallafall en bil som hämtade oss, En Cadillac 60 "Standard of the world" som Hammarberg å 2 till kom med. Så vi for iväg å vi kom ungefär te Västanårakan då bilen la av, så vi blev stillastående i 2 timmar på den rakan tills dom fick igång bilen igen. "Standard of the world" Kom te härdal å for omkring innan vi for hem te Hammarberg's där vi blev kvar te 23 tiden ungefär, då for vi iväg te området å vi gick in å såg på Playtones å hörde några låtar innan vi tog en taxi te stugan igen. For sen hem igen te Sälen på lördag morron, å sen har de inte hänt så mycke tror jag? Den 27e skulle jag ju fått min lön men kärringen på de där lönekontoret hade tydligen tagit semester te den 5e augusti så jag har fortfarande inte fått min lön, lite arg jag blev då! Hade planerat å va alla dagar på yran å fara på Classic men näeedå! Sälendagen va iallafall igår så vi for ut en sväng å tittade lite innan vi for hem igen. Å idag så åkte jag med Josse, Sara, Lina å Jonna upp te stan eftersom de är yran nu, försökte på ärligt vis ta mig in på nån krog men näee då, de va ingen som ville släppa in mig inte. Jag skulle ändå inte ha köpt nått men de fattar ju inte dom heller. Dumjävlar!


Näee nu vart jag halvt deprimerad så nu ska jag nog gå å sova, G'natt!

Inga kommentarer: