torsdag 30 september 2010

11.23

Idag va en bra igår, fast ovanligt lugnt för å va en torsdag. Men de gjorde inget.
Fick iallafall reda på att jag ska börja 14 både idag å imorn, så de känns bra! Mycke bra!
Å nästa vecka jobbar jag måndag till onsdag, sen far jag hem på torsdag morron å är hemma ända tills på söndag, de känns väldigt bra eftersom jag inte har vart hemma på jättelänge.
Å måndagen efter där, alltså samma dag jag fyller år ska vi ta kort, å sen efter skolan ska jag jobba. Å då är de även sista veckan.
Dom här veckorna har gått jättefort. Tycker jag iallafall.
De där med att folk är dåliga på å använda blinkers, de va inge påhitt om att man kunde sträcka ut en arm eller peka finger, för dom sa de på radion. Så nu är de mysteriet löst. Haha!
Igår morse när jag vaknade för andra gången så hade jag sådär ont i huvet när man är jättetrött. Å de va inte kul, men de gick ju över efter att jag hade vaknat lite mer.
nu ska jag ta mig en dusch, å vila upp mig inför dagen/kvällen å lördag, jag skulle tydligen få jobba livet ur mig i helgen haha!

Å förresten nyss när jag skulle logga in på körskolesidan, så ville inte sidan som jag ville. Men men, jag får forsätta läsa som vanligt i boken!
Nu har jag inge mer å skriva om för dagen så jag säger;
G'natt

10 dagar kvar! :D

Ja haaj!

Inga kommentarer: