onsdag 29 september 2010

12 dagar kvar

Vet inte riktigt va jag ska skriva om den här dagen, men den har vart bra.
Börjar samma tid imorn oxå. Sen får jag reda på imorn när jag ska börja på fredag.
De öppnar ju 15 då, så jag ska nog va där ännu tidigare.

Varför är förresten allting, precis allt, "mys" nuförtiden?
på nästan varenda status står de just "mys".
Tro inte att jag är avensjuk för de är jag inte haha.
Men va fan, mys hit å mys dit!
Ganska ointressant egentligen.

Iallafall, nästa vecka ska jag jobba måndag te onsdag, kanske torsdag.
Å veckan efter kanske jag jobbar måndagen, fick vara hemma om jag ville, men jag tror jag tänker jobba, eftersom de är sista veckan då. Får se hur jag gör med den saken. Beror ju på va de händer mer för kul den måndagen! :D.
Nu ska jag iallafall lägga mig å se på nån bra film.
Börjar 14 imorn oxå.

Over!

Inga kommentarer: