onsdag 29 september 2010

Blinka, sträck ut en arm eller peka finger?

Antingen har jag drömt om att Fredrik Reinfeldt sa de på radion, eller så sa han de på riktigt. Nån som vet?
För isåfall va de om att folk är dåliga på att använda blinkers när dom ska svänga.


Åjejej...
Skulle egentligen på skolan imorse, meeen jag hörde inte ens klockan imorse, inte ens när Emma ringde å fågade om jag skulle åka? haha!
Har iallafall nyss ätit lite frukost, så nu ska jag byta om, å gör mig klar å sen gå te DW.
De va ändå ganska lugnt igår tycker jag, å inte va jag nå hungrig heller som jag brukar va, så jag åt bara en liiten chipstallrik.
Nästa vecka ska jag jobba måndag te onsdag, kanske torsdag, så far jag hem antingen på fredag eller torsdag morron, å den här gången ska jag ta mig ända hem, För jag har ju inte lyckats med de än. haha!

Inga kommentarer: