onsdag 29 september 2010

Vi bor i Sälen!

Jag drömde en helt sjuk dröm.

Bland annat så träffa jag å papa å mama på en massa "komiker" fast de va inga riktiga sånna., å dom frågade vart vi kom ifrån, eller vart vi bodde alltså. Jag sa att vi bodde i Sälen, vilket vi gör. Men papa sa att vi bodde i Särna?
Å jag vart så jävla sur så jag sprang ända från Östersund å hem. Å fort gick de, hela 3 minuter! Eftersom att vi befann oss vid shell här i stan å på andra sidan bron alltså frösön, så låg Sälen där. Men jag sprang inte hem hem, utan på västsidan av alla ställen? Å när jag hade sprungit förbi kyrkan, vände jag å gick hem.


Å imorse eller inatt, vet inte vilken tid de va, men iallafall, jag tror jag skulle stänga av radion om jag inte drömde att jag gjorde de, för isåfall misslyckades jag med de eftersom när jag vaknade på riktigt så va radion fortfarande på.
Fast de kanske va telefon som ringde? För jag vet att jag försökte stänga av nånting med ljud!? Å en av kuddarna låg på fotändan? Undrar va jag ska drömma för sjukt inatt? De återstår å se, för nu ska jag sova.

Inga kommentarer: