onsdag 1 september 2010

Dag 2...

...avklarad på Dalwhinnie's.
Fick först börja med å göra en Aioli. Å sen skära grönsaker som skulle va till woken, fylla på salladen lite titt som tätt. öppnade 16 så de va ju bara å sätta igång. Kaffepaus med pepparkakor oxå :D innan de öppnade. Fick för de mesta göra samma saker idag oxå, Allså, måla på tallrikarna å lägga på grönsaker å lägga på timjan å så. Sen fick jag även lägga upp lite glass å tryffeltårta å måla på tårttallrikarna oxå. Riktigt duktig på de är jag :).

Imorn börjar jag 14 igen så jag slutar 22 då oxå. Jag gillar verkligen tiderna, eftersom jag är en kvällsmänniska så passar de mig, hade vart värre om de va morgonjobb. Då blir man tröttare, å lägger sig tidigare, å så. Men de är ju olika från person til person de där. :)
.

Vecka 44 ska jag på körskolan i Sveg. Allså intensivkursen, böcker å sånt får jag hemskickat hit till stan så de är bra. Kommer läsa som en jude å lite till!

Å självklart köra varenda gång jag är hemma! :), så snart så, har jag oxå kejrkort! :D

8-23an min!

Nu ska jag se på film, vet inte riktigt vilken än mende blir en spännande iallafall! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du vet var du kan hitta reservdelar om det skulle bli krångel ;)
Men det är inte ofta de krånglar faktiskt, kolla bara på alla 123:or Plutte HAR fortfarande...

BettanPaalm sa...

Haha ja, de är klart. ;)
Näe får hoppas att de inte blir nå krångel med 8-23an min. Ska ta hand om den så bra som möjligt så bi blir vänner å lär känna varann! haha!