torsdag 2 september 2010

Vaken!

Jahopp! Nyss vaknat, å fasen va skönt de va å sova. Synd att man måste upp, hade ju gärna sovit lite längre. Men de är dumt!
Ska ta å äta lite frukost snart om de finns mjölk kvar allså. Efter de tänkte jag nog dra en svängelisväng på stan å bara titta lite!
Sen blir de väl läge å gå å jobba. Hoppas de går fort idag oxå :).

Kanske blir att man far te Härjesjön i helgen -> GÖTT!
Kanske inte. Ska höra med dom där hemma först om dom skulle dit eller inte.
Isåfall måste jag fara ner på lördag morgon eftersom jag ska jobba imorn (fredag).
Vill inte att de ska bli vinter än, å inte höst heller. Jag vill ha mer sommar!
Men de lär jag väl få drömma om, för de är ju höst nu...typ!
Jag har verkligen inget vettigt å skriva om just nu, så de är lika bra å sluta innan de blir ännu mer ointressantare.


Förresten, vilka är de som läser min blogg egentligen? Skriv en kommentar med namn så vet jag :)

39 dagar / 6 veckor!

3 kommentarer:

Cecilia sa...

Jag brukar kika in lite då och då! Måste ju ha lite koll ;-) KRAM!!!
//Cecilia

BettanPaalm sa...

Haha de är bra! ;D
Kram!

Pia sa...

jag läser ju SÅKLART! :D