torsdag 2 september 2010

Torsdag kväll 2

Idag fick jag göra vitlökssmör, dillmajonäs, strimla soltorkade tomater, å strimla bacon. De mesta samma som dagarna innan, gick bra idag oxå tycker jag :).
Till middag åt jag å Emma Fish & chips, bara för å få smaka. Å lite kräftsoppa, hur gott som helst va de!
La upp potatisgratänger i skålar å woka grönsaker å sånt, la upp glass, tryffeltårta, diska, kaffepaus med pepparkakor osv. Sen fick jag faktiskt mixa oliver oxå. Smått skulle de va. lite krångligt å får ur kärnorna bara.

Å imorn börjar jag 9 å slutar vid 11, Sen när Fredde har slutat för dagen far vi ner te Härjesjön å är där över helgen!
Nästa vecka ska jag jobba måndag till torsdag så jag är ledig på fredag, får se om jag far hem då eller inte. Annars kanske jag far till Härjesjön å är där själv över helgen eller nått. Men då må jag ju ha skjuts te Sveg på söndagen om jag ska med bussen. Till Härjesjön är de ju inge problem för de går ju bussar förbi. Får se hur de blir med de där, men de skulle va riktigt mysigt å va där själv! :)


Å nu råkade jag klia på ett sår jag har på benet så nu blöder jag, Som typiskt!
Men nu lär jag sova snart å ställa klockan så jag vaknar i tid!
De va allt för idag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

:) Kul!
Det är bra att det känns bra!
Är det mycket folk o så varje kväll?

BettanPaalm sa...

Jajjemän! :)
Alltså, som jag har förstått så blir de mer ju närmare helgen. Måndagar å tisdagar är de nog ganska lugnt. Onsdagar lite mer å torsdagar ännu mer osv. Men idag va de ganska lugnt tycker jag :)