tisdag 21 september 2010

Fullmåne

Då va den här dagen oxå avklarad, gick bra även idag oxå.
De första jag gjorde va att göra hamburgare, efter de fick jag göra aioli å en både vitlöksdressing å dilldressing. Va ändå ganska hyffsat bra med folk, även fast de inte va nå bokat. Fick inte göra en enda oxfilépasta nästan!
Fick reda på att jag är ledig på fredag, å att jag ska jobba nästa helg. De kommer nog bli bra de! :)
Jag tycker tiden går ganska fort när man är där, å de är ju bra. För då är de ju inte tråkigt, å hade de vart tråkigt så hade ju tiden gått jättesakta, å då känns de som att tiden man aldrig slutar. Men där så går de fort å de kan gå timmar innan man kollar på klockan nästa gång har jag kommit på. Imorn ska jag iallafall börja samma tid som idag igen.

Jag är ganska duktig på å tappa bort min telefon, nyss hade jag lagt den texempel vid fönstret, å precis när jag tänkte ringa till den på hemtelefon så ser jag den,. typiskt mig haha!
Va jag vet så har jag nog inget mer å skriva om nu förutom att jag behöver 21 Jump Street säsong 4 på dvd. Men de finns inte nånstans, Dåligt!
Fullmåne är de ute oxå, men jag hoppas att jag kan sova ändå!

Om jag inte skriver mer ikväll, så skriver jag nog mer imorn.,

Inga kommentarer: