tisdag 21 september 2010

Jahopp

Jahopp, då va de tisdag igen å jag vaknade för nån timme sen, ska ta å äta lite frukost å byta om å invänta tiden så de är dags att gå å jobba en ny vecka.
Skulle tro att jag slutar runt halv 10 nångång.
Fortfarande småsnuvig, men jag hoppas de går över snart.
I helgen vet jag att jag blir kvar i stan, men va jag ska göra har jag ingen aning om. Kanske blir själv här hemma. De vet jag inte än, de märks om inte annat, de är ju bara tisdag idag.

Men de skulle ju va ganska skönt å åka hem snart, för jag har ju inte vart hem en anda gång sen jag började skolan, bara till Härjesjön, men de är ju inte samma sak liksom. Å nästa helg skulle jag nog jobba helg som de lät å då kan jag ju inte åka hem. Kanske får bli helgen innan jag fyller år?
Men de är ju ett tag kvar så jag hinner fundera på de där ett tag till!


Näe men som sagt, nu ska jag äta frukost!
Hej!

Inga kommentarer: