måndag 13 september 2010

Lång måndag!

Idag va de en sån där lång måndag igen, först skolan 8.15 sen efter skolan Dalwhinnie's. Började först imorse med UF som alla andra måndagar, efter de "mentortid" då fick vi rösta inför valet i skolan eller va de nu va, tyvärr fick man inte rösta på 2. Å sen nästan direkt efter de så va de i-val, å massage, satan va skönt! Faktiskt, helt ärligt, de va de!!
Lunch efter de å sen vart de ju i-val 2 konditori restaurang, fortsatte med de vi gjorde förra veckan, kakor osv. De mesta va gott iallfall :) Åkte sen med Emma ner å gjorde lite ärenden hemma innan jag gick. Så idag har jag gjort samma som andra dagarna, lagt upp, lagat mat, aioli osv. Men imorn skulle jag nog få göra hamburgare, så de ska väl gå bra!
+ att första helgen i oktober ska jag nog jobba helg, bara för å prova på hur de är, å de kan ju va bra.


HAr redan 2 köpare på bilen min oxå. Haha! MEn jag ska nog ha kvar den ett tag innan jag säljer den vidare!


Over!

Inga kommentarer: