söndag 19 september 2010

Lördag å söndag!

For ju te Härjesjön igår, på eftermiddagen med Broder Grus, vart inge Särna för Fredde å mig eftersom vi kom iväg lite senare än beräknat. Så när vi kom te stugan så gjorde Fredde en eld å jag värmde maten som fanns i kylskåpet. Å sen vart de tv. Bara dåligt hela kvällen så jag va inte uppe så värst länge, men halv 1 va klockan ungefär när jag gick å la mig tror jag. Vaknade i morse vid 11 av att Fredde bet mig i handen, å sen i armen, å när jag sen tog bort armen försökte han peta mig i näsan? haha!
Åt frukost å bytte om å packade i hop mina grejer. Täljde några pinnar som vi skulle märka ut garaget med. Å tittade lite på idol innan vi skulle bege oss mot stan igen.
Å innan vi åkte riktigt mot stan så svängde vi in te flygrakan så jag fick köra lite, gick väldigt bra, tycker både Fredde å jag :D. Men jag ska ju självklart köra ännu mer innan v.44! Imorn kväll är jag ju ledig så de kanske blir så att vi skulle köra lite imorn oxå :).
Imorn är de åter igen en ny måndag, å då börjar jag 8.15. Men jag har inga färgpennor te teorin vi skulle ha på i-val 1. Men de löser sig säkert!

Ska leta fram en film snart så jag somnar gott även ikväll.


Aa just ja, jag lät Mama kapa både en bit av luggen å resten av håret några centimeter idag oxå. Men jag ska nog beställa en klipptid såsmåningom
(de där med klippning å klipptid trodde jag aldrig att jag skulle ens nämna i nån blogg!)

Over and Out!

Inga kommentarer: