måndag 20 september 2010

21 dagar kvar!

Då va den här måndagen nästan helt avklarad.
Vaknade en bra tid imorse, hann med allt, behövde inte ens stressa, gick upp lite innan 7.00 å koka gröt å dukade ordning åt mig, efter att jag ätit så gick jag å bytte om i lugn å ro å tog de allmänt lugnt helt enkelt! Klockan 8.00 fick jag som vanligt åka med Emma te skolan imorse så jag slapp gå. Som tur va!
Hade de där UF imorse som alla andra dagar, å även den här gången va de bara jag som va där i min grupp.
HJälpte Emma å co å plocka löv till deras projekt arbete, va va så duktiga så!
Sen hade vi mentorstid där vi fick fylla i ett papper osv. Sen kan man väl säga att vi inte fick reda på så mycke mer på den tiden. Sen gick Emma å jag vidare till nästa lektion, vilket va friskvårdsmassage, fast vi hade teori den här gången,. Men de gick bra ändå. Behövde bara svara på några frågor sen fick vi sluta. Då gick vi först in å kolla va de va för mat. Men de va ingen god mat så vi gick till Helges å köpte en varsin macka istället å väntade på att tiden skulle gå tills nästa lektion började. Å på sista lektionen gjorde vi marängbottnar, halvt gott, men om man åt för mycke så blev de inte gott å man fick ont i magen haha!
Får se va som händer resten av dagen, äta ska jag iallafall göra!
Jag vill se på Pistvakt men jag har inte serien själv så de blir svårt!


Over and Out!

Inga kommentarer: