måndag 20 september 2010

Snuvigt

Den där snuvan jag fick nångång förra veckan, den har inte gått över än. Försöker snyta mig nångång då å då, men de kommer inte ut nått. Å jag har fortfarande smygont i halsen + att jag tycker de är dålig värme i den här lägenheten! Har på 3an på elementet men de blir ingen skillnad, å de värsta av allt är att de ligger en jättejättestor papparazzispindel i ventilen, så jag vägrar å öppna den!
Iallafall, jag längtar faktiskt till vintern nu, de kom jag på i fredagskväll. När jag kolla igenom lite bilder. Julbilder bland annat. Längtar till december, för då ska jag baka pepparkakor å lite annat! Sen ska jag be Fredde ladda ner några julkalendrar åt mig så jag klarar mig i några år framöver haha!
Nu funderar jag på om jag ska se på Robin Hood, eller nått.


Ha de!

Inga kommentarer: