torsdag 14 oktober 2010

Bjuda på tårta

Idag va de sista dagen på DW. Å de har gått mycke bra! :)
Hoppas jag får va där i vår oxå!
Anders berättade även att om nån av dom ville va ledig eller blev sjuk så skulle han nog ringa på mig! Så jag sa att de får han gärna göra! :)
Jag ska även komma dit å bjuda på tårta när jag är klar med körkortet eftersom jag inte tog med mig nån idag haha! Å kaffe får jag oxå komma dit å bli bjuden på., Sen ska jag väl dit nån gång med Emma å så å vandalisera i baren höhö!
Har ingen lust å va på hov överhuvudtaget, de är så tråkigt där! Men de är väl bara å bita ihop!
Imorn bitti klockan 7 hoppar jag på 45an igen, ska te härjesjön å va där i helgen.
+ att jag ska köra jättemycke! både med picupen å 8-23an! :D
Sen får jag väl se mer va som händer. Ska väl antagligen hjälpa te med garagebygget skulle jag tro. Å äta mama's potatisgratäng! :D


Näe men om jag nu ska med bussn imorn bitti så lär jag ju gå å lägga mig nu!
ve hörs!

1 kommentar:

Cecilia sa...

Vad glad jag blir när det går så bra för dig!! Klart de vill ha tillbaka en sån toppen tjej som dig!!

Kram =)