tisdag 19 oktober 2010

De snöar

Idag är de tisdag å jag började 9 imorse, tänkte ju som så att jag skulle ta bussen imorse, så jag gick ner på stan å hoppa på bussen där, för annars är de säkert fullt som vanligt tänkte jag, Emma skulle åka samma buss. Så när jag precis gått över vägen vid röljusen ser jag en buss åka iväg från busstorget, så jag ringer å frågar Emma vart hon är, hon sitter på bussen å säger att dom snart är på S:a Gröngatan. Så hon frågar mig vart jag är, å jag säger ju som de är, att jagär påväg ner på stan för å hoppa på bussen där! SÅ där stod jag sen å vänta kanske en kvart 20 minuters på nästa buss, som gick 10 över 9. Kom te skolan 9.15, men vi hade fortfarande inte börjat så de gjorde ju egentligen inget att jag kom försent.
Emma å jag gick å leta efter den nya lärarn som vi skulle ha. Men vi måste ha tagit en varsin väg för när vi kom tebaka va han redan där å alla andra hade gått in. Religion ska vi ha nu förtiden.
Efter de hade vi svenska, vilket va skittråkigt, å lärarn, verkar halvsint å verkar inte ha nån humor.
Sen hade vi lunch, å alkoholhantering i 2h å 20 min!!!! Å sist Svenska igen.
Sen gick jag hem med Emma å Erik, å direkt ner på stan å va med Angelica te hennes buss gick. Sen har jag inte gjort så mycke mer. Har nyss ätit, fick bli africana idag, å fasen va gott de är!!! fast jag hade inga jordnötter till, men de gick ju bra ändå. Ska ta å duscha lite senare å inte gör så mycke mer till, lär ju lägga mig tidigare ikväll eftersom jag ska börja 8 imorn.
Å imorn kväll ska jag å Emma ut, bara för att vi kan! :D
Förresten snöar de ute oxå! Snart blir de väl vinter på heltid.


"Lätt på tå lätt på tå, alla går vi lätt på tå,
lätt på tå lätt på tå, men några går på hälen,
ända upp till Sälen, Tralllala lalala!"

Inga kommentarer: