söndag 17 oktober 2010

Hon skrattade åt mig!!!

Va ju i Härjesjön i helgen, å de va svinaktigt kallt hela fredagen! Så jag försökte hålla mig inne hela dagen, förutom när jag va ute då.
Fick ju iallafall min potatisgratäng te middag så de va mycke bra! :D.
Igår gjorde jag väl inte så mycke. MAma å jag for en vända te Sveg å shoppade på dollarstore, jag shoppa strumpor eftersom jag behövde de, nytt skärp eftersom de gamla jag har har ju sett sina bästa dagar å stunder, å hårspännen eftersom alla andra jämt försvinner. Va på OK å köpte öl te bilen å när jag skulle sätta mig i bilen igen börja hon skratta åt mig? De lät som sånna där skrattande tofflor haha! Så när vi kom te stugan igen så va jag inne en stund sen tog jag å for en sväng på vägarna med 8-23an :)
Gick mycke bra! :)
For te stan ikväll igen å
förra gången jag åkte upp te stan med rälsbussen körde vi på/över en älg, Idag brann de tydligen i ena motorn? undrar va som kommer hända nästa gång jag åker.

Ska inte va uppe så länge te så jag säger g'natt!

Inga kommentarer: