lördag 2 oktober 2010

Gårdagn

Igår började jag 14, men jag gick lite tidigare så jag skulle hinna med kaffe å sånt.
efter de bytte jag om, å tog med grejer te laxröra. Så jag fick först skiva lax å göra ordning te den å så, ställde sen in den i kylen å plocka ihop på min plats. Å vänta på de öppnade.
Första halvtimmen va de lugnt, men sen vart de lite mer fart.
Då skulle nästan alla ha mat på samma gång. Men allt gick jättebra hela kvällen.
När de vart lugnare passade jag på å äta, åt pannkakor eftersom de gick fortast å göra tänkte jag. Å efter jag hade ätit gick jag upp igen å forsatte med de jag skulle göra å sen efter de skulle jag även göra pepparsåsgrund, som skulle göras klar idag. Fick sluta vid 22, så då gick jag hem å satte mig här en stund å sen gick jag å la mig å sov.
Idag börjar jag samma tid somsagt, så jag ska äta, byta om, å sen vänta ut tiden.

Imorn ska Sofie, jag, Evelina å Helene på Frösön å fika på nå fik samtidigt som vi utforskar va dom har för fika där på de fiket. Vet inte vilken tid de blir än, men de lär nog visa sig :)

Mama å Papa har förresten köpt presenter te mig nu, men jag fick tyvärr inte veta. Hoppas de är nå bra bara haha! :P
De är ju bara 9 dagar kvar nu :D


Men nu ska jag göra mig lite frukost!

Inga kommentarer: