söndag 3 oktober 2010

En typisk höstsöndag!

Igår va de lite mer folk än i fredags, men de gick jättebra allting.
När jag kom dit vid 14 hade de redan öppnat, så de va bara å hoppa in å hjälpa till.
Alla kom i omgångar, så vissa gånger va de lugnt, andra stressigt osv.
Å när jag skulle ta ut en nachotallrik ur mikron så tappade jag taget eftersom de va så jäkla varmt just där jag höll i, så hela tallriken for ner på bänken, men tallriken höll sig hel, å jag gjorde en ny. Efter de skrattade jag åt de. Eftersom de är jag! haha!
De fick bli pannkaka te middag även igår, eftersom sagt att de går fortast om de är mycke folk. Slutade som vanligt vid 22, så jag gick hem å satte mig en stund här å sen gick jag å la mig.

Å idag är de söndag, de känns som en typisk "höstsöndag!"
De blåser å små regnar ute så de är ju inge vidare finväder då!
Men jag har nyss vart å köpt hårfärg så jag ska måla om mitt huve så de får lite färg, för nu är de nästan sådär tråkigt igen, sen ska jag väl inte göra så mycke mer förutom å fortsätta med teorin te körkortet. Å sen en vettig tid ska jag gå å lägga mig.
Sitter iallafall just nu å äter en pannacotta med tro de eller ej, med Hallon! :D
+ att jag lyssnar på Smokie!
Fasen va bra dom är. Har ju tillomed autografer från dom, så jag känner mig ganska stolt! :)

Inga kommentarer: