måndag 4 oktober 2010

00.12

Inatt vart de inte mycke sömn inte, kunde inte alls sova. Så jag låg å halvsov hela natten. Men iallafall, gick upp 7.15 imorse å gjorde mig klar för att klockan 8 få skjuts av Emmski. Men imorse va hon sen, så jag satt utanför OK å frös som en jude. Men hon kom så vi hann lagom till vi började.
För ovanlighetens skull, så va de bara jag i gruppen som va där idag oxå. haha!
Men Evelina kom efter ett tag, eller rättare sagt, nån timme efter.
Massage sen å de satt inte fel kan jag säga! :)

Efter de gick jag, Emma å Johan på blå center å köpte lunch.
Dvs, bullar å pucko! Hade ju ingen aning om att de va kanelbullens dag idag, men de va de tydligen! Sen gick vi tebaks te skolan å bytte om för vi skulle ju ha en sista lektion innan vi slutade för dagen, så jag gjorde en tårta som jag sålde te FreddiFer, å en tårta te mig å farfar.

När klockan blev 15.20 ungefär, så gick jag med Emma te DW. Camilla som jobbar där sa att jag hade fått dricks från nu i helgen när jag kom dit, så jag vart lite förvånad. Haha! Men jag fick faktiskt 140 spänn, :)
Å jag kan då säga de att så där lite folk har jag inte vart med om under hela den tiden jag vart där. Men de gjorde inget. Slutade sen och satte mig i baren å åt av tårtan som va Från Emma å mig, den va jättegod faktiskt! :)
Å nu sitter jag här å är lite smått trött så jag ska snart gå å lägga mig tror jag.
Imorn börjar jag nog 14 igen skulle jag tro, eftersom jag gör de varje dag annars.



När jag började skriva de här va de 7 dagar kvar,
men nu är de bara 6 dagar kvar! :D

1 kommentar:

ida sa...

Inte illa med dricks! :D