tisdag 5 oktober 2010

Spöken!

Började 14, förberedde de som skulle förberedas å sen fikade innan de öppnade. Mer folk idag än igår. Tappade även en liten låda med sås idag men den missade skorna precis! Ibland har man Änglavakt!
Å när jag å Emma satt å åt där nere i källarn, trodde vi att de spökade.
De står nämligen en data mittemot bordet där vi äter. Först va skärmen svart, efter en stund kom de en bild fram, Jag såg de först så jag tryckte mig mot väggen, Å Emma la märke te de så hon tittade oxå på datan hela tiden, efter de gick spöket in på word och började skriva. När de kom upp; Hej på er! Då reste både Emma å jag på oss å började springa mot trappan, Emma skrek å jag va tyst, kollade bakom mig de va tomt, å nyfiken som jag är gick jag tebaka, eftersom jag inte hade hunnit upp te första trappsteget medans Emma va nästan hela vägen uppe.
De va nämligen så att chefen där har datan uppkopplad te sin dator hemma,.
Å fy faan va vi skrattade åt de efteråt när Anders berättade de.
De måste ju ha sett jätteroligt ut när vi satt där å va vettskrämda å började springa. Vi hade ju iallafall ätit upp maten så vi hade ju inte behövt å vända om vi inte hade ätit upp den. haha!



Syns kanske inte så bra men om man kollar noga ser man att raden längst ner blir längre å längre :o

Så alltså, Chefen skrämde skiten ur oss!

Imorn börjar jag samma tid, å sen är jag som sagt ledig resten av veckan! :)

Inga kommentarer: