måndag 22 november 2010

Bettan 1,4!

Å mer än de tänker jag inte säga.

Åkte iallafall hem i fredags, fick tillomed lite sällskap av Evelynex te Svensta iallfall så de va ju roligt de. Jag hoppade av i Sveg för pappa kunde ju ändå hämta mig där så varför inte. Fick vänta där i en timme ungefär så jag gick å åt på kiosken under tiden. Sen kom pappa å med sig hade han en som heter martin tror jag? iallfall så åkte vi å släppte av han i Särna, sen fick jag köra hela vägen från Särna å hem å sen hem efter att vi hämtat mamma, jag är så duktig! :).
I lördags hände de inte så mycke på dagen, men på kvällen efter att jag ätit for jag iväg te Josse å hälsade på. Vi titta på tv å drack vin, som blev grogg! Sen lyssna vi på musik tills de va läge å sova höhö.
Igår åkte jag som vanligt upp te stan igen.
Idag har jag vart i skolan, de har ju vart roligare om man säger så.
Hade prov på konditori, å alla blev godkända å de är ju bra!


Livet är kort.
Även fast man inte kände han men vet vem de va så känns de ändå.

Inga kommentarer: