tisdag 23 november 2010

End of the line

Tisdag igen, fast en ny vecka såklart.
Började som vanligt 9.20, jag åkte bussen eftersom annars skulle jag inte hinna i tid. Skapligt trött va man, men jag hängde med ändå!
Sen hade vi svenska. Å som vanligt försökte jag be om hjälp, men då skulle hon först sätta igång å hjälpa dom som kom försent, så jag bad henne att hon kunde skynda sig lite så jag å kunde få lite hjälp innan lektionen va slut, de sa hon inget om. Men när hon kom för å hjälpa mig va hon skitsint å sa att hon inte tyckte om min attityd å jag hade inte rätt å säga så te henne osv. Så man ska tydligen inte be henne om hjälp, då får man ju bara en utskällning istället. Allså, hon är ju inte riktigt riktig!
Sen hade vi iallafall alkoholhantering å sist svenska igen. Efter de gick jag hem!

Är ganska hungrig så jag ska nog ta å äta nå nu snart



Inga kommentarer: