lördag 27 november 2010

Inte så rock 'n' roll!

Jaha, nu är min lilla 8-23a sjuk Inte så jävla rock 'n' roll. Men förhoppningsvis är de inge allvarligt, papa skulle ju åka te Särna imorn å kolla upp de så jag ska hålla tummen!
Jag har iallafall vart jätteduktig idag, satt upp gardiner å bytt lite dukar, dammtorkat å tillomed putsa fönstret i mitt rum. Imorn ska jag bara skura golvet å tända ljus, eller iallafall de 1a ljuset, sen ska jag även börja lyssna på alla jullåtar :)!
Klockan 20 är de tomten är far te alla barn, å den ska jag självklart se!

Usch va jag vill ha mer lov nu., Den här veckan har gått jättesakta, huwwa!
Får hoppas att nästa vecka går fortare.

Å inte vet jag heller va jag ska ge folk i julklapp heller. Men jag ska väl komma på nå bra.
Jag vet inte ens själv va jag vill ha, eller jo de gör jag visst de. En LPspelare så jag kan lyssna på bra musik, sen vet jag inte så mycke mer va jag vill ha.
Men de lär jag väl förhoppningsvis komma på eftersom.

Funderar även på om jag ska dra å äta på DW i veckan, vart så sjukligt sugen på mat därifrån haha, sen är de ju roligare om nån följer med oxå istället för å sitta där själv som ett fån.

Inga kommentarer: