söndag 28 november 2010

Silent night

De va meningen att jag skulle gå upp 8 idag, bara för å tända första ljuset, men jag sov. Så jag får nog gör de ikväll istället.
Idag ska jag iallafall skura golvet å sätta upp en tomte eller 2. Tänker inte sätta upp alla för då är de inge roligt. Sen ska jag nog även göra köttbullar idag, eller om de blir pannbiffar, har inte bestämt mig än, men nått av de blir de iallafall. Kanske hemgjord pizza ? De är ju söndag liksom haha! Annars har jag lyssnat på Smokies julskiva nu, eftersom de är 1a advent. Då är de ju faktiskt lagligt!
De är tydligen öppet på stan idag så jag ska nog hinna med en sväng där å.

Inatt drömde jag att 8-23an va frisk, å jag fick världens sladd när jag skulle te "skolan", de va skolan fast de inte va de egentligen.
+ Att jag drömde att de va massa delfiner som simmade i de kommunala vattnet, som man inte ska dricka av, i en "bassäng" de va inte riktigt en bassäng heller. Borta vid ingången te Jamtli, typ där man hoppar av bussen ungefär.

Ska nog ta å äta lite frukost nu å fundera va jag ska gör av köttfärsen.


HEj!

Inga kommentarer: